La Beauté vient de l'intérieur

Alla inlägg under mars 2011

Av Enya - 31 mars 2011 20:48

Hellre sårad av sanningen är lycklig av lögnen.

 

Av Enya - 31 mars 2011 20:36

2 Petrusbrevet 2.4

"Ty Gud skonade ju icke de änglar som syndade, utan störtade dem ned i avgrunden och överlämnade dem åt mörkrets hålor, för att där förvaras till domen."

 

 

 

Av Enya - 31 mars 2011 20:31

  

“Work like you don't need the money, love like your heart has never been broken, and dance like no one is watching”

Av Enya - 31 mars 2011 20:20


Låten säger inte mig sp mycket idag men den är väldigt fin så värd o lyssna på :)

Av Enya - 31 mars 2011 20:01

Offh offh, Ganska glad jag klara HELA backsjön i samma tempo,

ca 5 km (eller va de e) non stopp, så ganska nöjd

snart ska jag klara de dubbla !


Men annars ganska bra dag som sakt ,

Har hunne; laga mat, springa, stretcha, duscha, läxor o tage de lite lugnt .

Så nu ska jag bara snart ut me hunn sen soooova :')

Av Enya - 31 mars 2011 16:43

Allvarligt, har as mkt o göra men vet inte hur tiden ska räcka !

Men iaf nu ska jag träna, blir backsjön. Vilket e ca 5 km lång sträcka

Ska jogga lugnt tempo så mkt jag orkar

och ofc spurta på slute ;)


haha aja ska sticka snart, sen hem o fixa massa, får hoppas tiden räcker !

Offh offh !

Vet inte vrf jag sitter här nu men ..

hahah det blir juh alltid så ;(

AJA


men annars en helt okej dag, åkt lite skidor på idrotten,

en prao elev som höll i de, Han e sten ball juh xD

Tom skidor blir roligt

jag tycker egentligen inte skidor e ngt prob, men isf vill jag ha spår , inte fara på isen, båser så jävligt..


Men men imr ere FREEEEDaaaG o de innebär

Bus me JENNIFER !!<3


Men måste dra nu , hoppas jag inte slår ihjäl mig bara xD

Av Enya - 30 mars 2011 16:39

Ny duschad med endorfin i kroppen


Tycker zumba är så jävla roligt ,

Så ni som inte testat; Pröva, det e så grymt värte !

Rolig träning helt enkelt

Älskare


Men nu börjar Glee snart, Har aldrig kollat på det men hoppas jag gillare

Får skriva mer sedan,

Glee o vindruvor ; Here I come !!

Av Enya - 30 mars 2011 16:39

Ny duschad med endorfin i kroppen


Tycker zumba är så jävla roligt ,

Så ni som inte testat; Pröva, det e så grymt värte !

Rolig träning helt enkelt

Älskare


Men nu börjar Glee snart, Har aldrig kollat på det men hoppas jag gillare

Får skriva mer sedan,

Glee o vindruvor ; Here I come !!

Presentation


Jag hade ett nyårslöfte i år.
Det var inte att sluta äta slisk, börja träna eller fixa betygen.
Mitt löfte var att jag skulle leva var dag som att den var den sista.
Klarar jag hålla löftet? Läs o ta reda på det

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Inspiration

                 


Ovido - Quiz & Flashcards