La Beauté vient de l'intérieur

Alla inlägg under februari 2011

Av Enya - 27 februari 2011 10:07

Underbart underbart underbart

åkte skoter igår med skit goá människor. Fy fan va kul vi hade !
Vi va 6 st på tre skotrar och killen som skjutsade mig , Va fan grym på köra xD vi körde ifrån de andra typ hela tiden . 
Men vafan man måste juh gasa, annars blire inge kul juh.
Sen burkade han precis överallt där han fick chansen. Jävla klockrent .

Fast va inte berädd typ två ggr så höll på ramla av men gick bra ;D
Hahah, vi körde typ slut på all bensin.

Lungt bästa dagen på länge !
MÅSTE göras om vafan :D

Av Enya - 19 februari 2011 16:53

"för när jag ser dig vill jag vara med dig de bara e så
jag ryser när jag hör ditt namn de bara e så
glöm allt det dumma som jag sagt de bara e så
baby, lyssna jag vill va din man de bara e såå.."

Jag ångrar mig ngt så grymt just nu.. finns bara en jag vill se in i ögonen och den finns inte här hos mig just nu..
saknar förra sommaren.. saknar dig jag mötte i sommras..
jag har gjort fel
förstår det nu..

"Det som en gång va du och jag, e nu idag ett tomt kapitel i en saga som inte slutade bra, för när jag lutar mig tillbaka ser jag bilder på oss, men efter kvällarna på klubben så försvinner dom bort, vill inte sakna dig och det vi har haft, men bara tanken på ditt leende värmer upp min hals när vi älskade, får mig och be till en gud jag aldrig litar på, jag svär min trohet är den som läker mina sår, har inte alltid varit ärlig och rak, men saker har förändrats sen du lämnade stan, jag svär på min grav att du är allting för mig och jag e kär än idag, snälla ge min en chans lever för dig på samma sätt som jag lever för allt, vet att du kan se mig som den jag brukade va, i mitt hjärta kommer det alltid vara du och jag."

Av Enya - 18 februari 2011 18:02

sitter och verkligen drogar den här låten.
Brukar inte digga svensk musik men fan ÄLSKAR DENNA fast det e nog för jag tänker på ngn sp. (den jag egentligen inte ska tänka på men;/ )
Ibland kan man inte "låta bli" .. Asså fan inte lätt hur fan ska man veta hur man ska göra..?

Av Enya - 17 februari 2011 17:53

FAN

Av Enya - 16 februari 2011 15:28

vart hemma nu i 3 dagar >_< PAIN IN THE ASS saknar mina vänner .. tur man går imr då :D
sitter o knarkar huvud och hals tabletter ;o not good..
men aa annars e himlen blå o snön vit som vanligt :)


it's not a cry that you hear at night
it's not somebody who's seen the light
it's a cold and it's a broken hallelujah

Av Enya - 14 februari 2011 16:10

Tror jag börjar bli sjuk ;( känns som det i hela kroppen

Inte bra.. huvva..

Sitter under massa filtar och lyssnar på Telling Stories - Tracy Chapman 

låten betyder inte ngt sp för mig men den e grymt skön (:
lyssna :)


Av Enya - 9 februari 2011 16:27

"Det finns skönhet i flodens silversånger
Det finns skönhet i gryningssolens sken
Men då ser jag i min älskades öga
En skönhet större än allting som jag vet"

  

Presentation


Jag hade ett nyårslöfte i år.
Det var inte att sluta äta slisk, börja träna eller fixa betygen.
Mitt löfte var att jag skulle leva var dag som att den var den sista.
Klarar jag hålla löftet? Läs o ta reda på det

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Inspiration

                 


Ovido - Quiz & Flashcards