La Beauté vient de l'intérieur

Alla inlägg under januari 2011

Av Enya - 23 januari 2011 14:17

Ramlade i backen igår juh , Hahah kan lova att det måste sett ganska roligt ut xD

men idag har jag jävla ont i hals/nacken  ;O hemskt ..

fast har man aldrig ramla har man aldrig åkt ,  


Btw två veckor kvar !! Faan snart 15 juh   

Jävla pep ! :D
och den kommande veckan verkar bli himla fiin ! Löv it

Hahaha nee ska ta o hitta på någe nu ;o kramar

 

"And if this is what we’ve got, then what we’ve got is gold
We’re shining bright and I want you, I want you to know
The morning’s on it’s way, our friends all say goodbye
There’s nowhere else to go, I hope that you’ll stay the night"


Av Enya - 22 januari 2011 10:27

Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram
låt det aldrig ta slut.

Låt mig inte falla..

---


Ska snart åka upp i backen me kära sis,

Hon ska kanske försöka lära mig lite bräda;o 
får se hur det blir ,..


Av Enya - 22 januari 2011 10:18

September - Vill ha dig i mörkret hos mig


När hon sjunger den är den så GRYMT mkt bättre ;o
Före tkr jag den va skit tråk , men aa betyder ngt oxå ;o
lyssna ;D


Av Enya - 20 januari 2011 17:20

is it right

titeln på takida låten som dundrar igenom högtalarna

Tankarna som dånar i mitt huvud..

Is it right...?

Hur faan ska jag veta vad jag ska göra?
Hur väljer man så det blir rätt?

Lyssna på hjärtat eller följa en instinkt som skriker att man ska fly för att inte bli skadad igen ?

tuffa beslut

men tror jag gör det rätta, det känns iaf som så..

Av Enya - 19 januari 2011 21:19

Is it right? is it wrong?
What the hell is going on
I don't care I don't mind
Just show me were you are

--- takida , is it right ---


Hur ska man veta vad som e rätt eller fel, står vid ett stort beslut men vet ifan va man ska göra, svårt.. hoppas bara man gör rätt..

hoppa eller inte, flyga eller falla...


<3

Av Enya - 19 januari 2011 19:15

Klockan är  typ 19.15 och jag kom nyss hem från  träningen. Grymt skönt, väntar bara på mamma ska duscha klart. Annars ere bara bra . Saknar Jessica och Jennifer så jävla mkt . D": 
Stora kramar på er båda! <3

Innan vi (mami & jeg) for på träningen så gick jag ut me hunn. Fy satan va kallt det e o gå utan jacka och vantar. trodde det inte skulle va så kallt. nu sitter jag här med svullna fingertoppar . Fast får nog skylla mig sj ;/

Aja , blev ett tråkigt inlägg men SHIT THE SAME !

Och jag har egentligen lova mig sj att inte ha en "vanlig blogg" Asså bryr mig inte om va fan andra gör på dagarna. så vem fan ska bry sig om mitt. så drf vill jag skriva av mig , typ. det jag tänker på osv eller "problem" ur min synvinkel ..

får se hur det blir me den saken..

Hare gött rumpnissar;)

Av Enya - 16 januari 2011 16:58

åh, har fastnat för en ny låt .. :"D

så underbart vacker ;o
Be like that - 3 Doors Down


har ni int hört den så lyssna , jag lovar det är lugnt värt det !

Av Enya - 13 januari 2011 17:29

It's been a long, long time for that I owe you now,
I miss your heart I miss your lonely eyes.
I want to come back for more,
I want to take care of my memories, welcome me, welcome me tonight.
There's been tragedies and hard times,
There's been luck and real good times, the magic spellbind.

Presentation


Jag hade ett nyårslöfte i år.
Det var inte att sluta äta slisk, börja träna eller fixa betygen.
Mitt löfte var att jag skulle leva var dag som att den var den sista.
Klarar jag hålla löftet? Läs o ta reda på det

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Inspiration

                 


Ovido - Quiz & Flashcards